• سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹
  • اثلاثا ١٢ صفر ١٤٤٢
  • Tuesday, September 29, 2020
صفحه اصلی
سلامت و محیط زیست
ایمنی و حوادث
مدیریت بحران
علمی
بین الملل
rss
کد مطلب :   135102 تاریخ انتشار: 
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
- 00:32 تاریخ آخرین ویرایش :
  1399/03/31
 
 
وبینار تخصصی "مصرف گرایی رسانه‌ای در بحران" با محوریت کووید-۱9
وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران، فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱9، یکشنبه اول تیرماه برگزار می‌شود.
وبینار تخصصی "مصرف گرایی رسانه‌ای در بحران" با محوریت کووید-۱9

افزایش استفاده مردم از رسانه ها، به ویژه در بحران ها، فرصت های نوینی پیش روی بازار رسانه قرار می دهد. همچنین استفاده همزمان از منابع رسمی و غیررسمی موجب انتشار برخی اخبار غیر علمی و غیرتخصصی شده است؛ همین امر آشفتگی و سردرگمی مردم و در نهایت سخت شدن مسیر مدیریت بحران را در پی خواهد داشت. به همین منظور دکتر هادی خانیکی، رییس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو و دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکشنبه اول تیرماه در وبینار تخصصی مصرف گرایی رسانه ای در بحران فرصت ها و چالش ها با محوریت بحران کووید-۱9، به بیان نظرات و تجارب علمی در این حوزه می پردازند. بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،‌ لینک های دسترسی به وبینار به زودی بر روی وبسایت، آپارات و اینستاگرام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قرار می گیرد.

منبع : ایسنا
نویسنده : حسن گرجی
کلید واژه
 
ارسال نظر
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ما، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.

3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.

نام:
ایمیل:
نظر:
 
captcha
کد امنیتی:
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه خبری تحلیلی HSE می باشد .
Hosted By gitisun